.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد امام جمعه و ارزيابي استاندار
‬سال قبل همزمان با مطرح شدن ساخت نمايشگاه بين‌المللي مازندران ساخت نمايشگاه مشهد نيز مطرح شد و هم اكنون در مشهد دو نمايشگاه بين‌المللي راه‌اندازي شده ولي نمايشگاه بين‌المللي مازندران (قائمشهر) در وضعيت كنوني ...
انتقاد امام جمعه و ارزيابي استاندار

امام جمعه قائمشهر با انتقاد از تصميم قطعي‌نشده مسوولين استان در انتقال نمايشگاه بين‌المللي استان مازندران در قائمشهر گفت: انتقال اين مجموعه نوعي توهين به افكار عمومي است.
حجت‌الاسلام والمسلمين علي معلمي در گفت و گو با ايرنا افزود:‪۱۰‬ سال قبل كلنگ احداث اين مجموعه با مجوز وزارت بازرگاني و با حضور وزير وقت اين وزارتخانه به زمين زده و كار ساخت آن آغاز شد.
وي ادامه داد: چطور ممكن است طرحي با عنوان نمايشگاه بين‌المللي با مجوز وزارتخانه مربوطه و حضور وزير كلنگ زني شود و بعد تصميم به انتقال آن به شهر ديگر گرفته شود.
نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان با اشاره به ضعف شركت متولي و مديريت اين نمايشگاه اظهار داشت: اگر ضعف در مديريت نمايشگاهي است و اين مديريت قابليت اداره و تامين زيرساختهاي آن را ندارد بايد مديريت خلع يد شود.

استاندار مازندران با اشاره به ماموريت تيم كارشناسي براي بررسي وضعيت نمايشگاه بين‌المللي اين استان مستقر در قائمشهر گفت: پس از بررسي و نظر اين كارشناسان وضعيت انتقال اين مجموعه از اين شهر يا ثابت ماندن در آنجا مشخص خواهد شد.
اين اظهارات در پي آن صورت مي‌گيرد كه تعدادي از مسوولان شهرهاي مازندران ازجمله بابل، آمل و ساري خواستار استقرار نمايشگاه بين‌المللي در شهر خود هستند.
ابوطالب شفقت  افزود: قرار است اين تيم كارشناسي وضعيت كنوني اين مجموعه، امكانات مورد نياز براي رسيدن به حد مطلوب و قابليت مديريت كنوني شركت نمايشگاهي را مورد بررسي قرار دهد.
وي ادامه داد: با اين بررسيها فضا و امكانات اين مجموعه و سطح توانايي آن معين مي‌شود.
به گفته شفقت براساس منطق و كار كارشناسانه درباره اين مجموعه تصميم- گيري مي‌شود.
شفقت اظهار داشت: ‪ ۱۰‬سال قبل همزمان با مطرح شدن ساخت نمايشگاه بين‌المللي مازندران ساخت نمايشگاه مشهد نيز مطرح شد و هم اكنون در مشهد دو نمايشگاه بين‌المللي راه‌اندازي شده ولي نمايشگاه بين‌المللي مازندران (قائمشهر) در وضعيت كنوني مانده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 10 شهريور 1386
امام جمعه خوش حافظه ولي ...
شايد به ياد آقاي امام جمعه باشد كه موقعي كه هنوز عضو شوراي نهادهاي انقلابي استان بودند (به عنوان نماينده آقاي طبرسي) بحث نمايشگاه بين المللي در محل سورك كه قبل از انقلاب در حال بهره برداري بود مطرح بود و به دليل فشار نهادها آن را تكه پاره نموده و به مصارف ديگري رساندند. بحث نمايشگاه بين المللي قائمشهر توسط آقاي ملك مديركل وقت بازرگاني استان كه از اهالي قائمشهر و جزء كانديداهاي اين شهر بودند با تعصب و زد و بند هاي فراوان پيگيري شد و عليرغم اينكه در همان زمان در همه جلسات تشكيل شده غير مناسب بودن مكان پيشنهادي به ايشان گوشزد شده و گزينه هاي ديگري براي مكان نمايشگاه مطرح بود ولي ايشان با به يدك كشيدن تعدادي از سرمايه داران و هتل داران به دنبالفشار آوردن به مسئولان استاني جهت جا انداختن اين مكان بي تناسب بود. الآن هم جرياناتي با تعصب كور و استفاده از ظرفيت هاي تعصب آلود شهرستاني همه را تحت فشار قرار مي دهند و امام جمعه هم از موقعيت امامت جمعه مايه گذاشته زبان به تهديد و تندي بر عليه مسئولان استاني گشوده و فشارهاي غير مسئولانه و غير كارشناسانه اي را بر مسئولان تحميل مي كند. كدام كارشناس عاقل مكان با اين موقعيت زيبا در ساري كه در دل مركز توريسم و در مسير اتوبان و نزديك به فرودگاه و با نماي عالي قرار دارد را رها كرده و در مكان پرت پر مخاطره اي كه در كنار موقعيتي بسيار سيل خيز با سابقه طولاني خسارت قرار دارد و بررسي هاي قبلي حاكي از وجود اين مسئله است كه حتي ايجاد سيل بندها و انحراف مسير هم نمي تواند جلوي آن را بگيرد را قبول كند. آقاي امام جمعه باور كنيد مردم ساري به اندازه مردم قائمشهر بر گردن شما حق دارند. اينقدر راحت به پشت اين مردم صاحب حق خنجر فرو نكنيد. چه فرقي مي كند در يك استان كه شما بايد منادي وحدت بين مردم آن باشيد در قائمشهر اين امر پا بگيرد يا در مركز استان كه عقل عاقلان حكم بر اين دارد كه جايگاه اينكار مركز استان است. شما را به خدا از اهرم و جايگاه نماز جمعه بد استفاده نكنيد و موجب افتراق و شكاف بين مردم نشويد.
نا شناس 10 شهريور 1386
اينجانب به نوبه خودم ازامام جمعه محترم قائمشهرتقديروتشكرمي كنم واميدوارم كه استاندارمحترم هرچه سريعتر موضوع راپيگيري كرده وباتوجه به سوابق وجنگي كه بين شهرستانهاي ساري وبابل وآمل است رافيصله بدهدالبته تاتبديل به جنگ تمام عيارنشده است.چراكه بايد دوباره يكسال طول بكشد تاجايش مشخص شودپس عاقلانه تراست جايي كه ازقبل درنظرگرفته شده است شروع شود.

باتشكر- بنده خداازساري
نا شناس 10 شهريور 1386
سلام
اگر مدیریت و وحدت رویه در مازندران باشد مشکل حل خواهد شد
بهلول 11 شهريور 1386
واقعا دلت می آید در مورد این استاندار چیزی بگی ، این که این همه خدمات داره انجام میده واقعا خدماتی که ایشان انجام دارن میدن هیچ استانداری در مازندران انجام نداد انشالله مشکل نمایشگاه هم حل میشه
بنده خواستار پیشرفت استان 18 شهريور 1386
سلام بر شما
بنده به نوبه خود از تذکر بجای امام جمعه محترم و نماینده استان تقدیر می نمایم لازم به ذکر است بحث سیل در مکان فعلی با راه اندازی سد در سوادکوه منتفی است و سبب ترافیک نشدند - در مسیر جاده اصلی قرار داشتند- مرکزیت شهرستانهای استان - قابلیت توسعه - دسترسی آسان همه اقشار مردم و .... از مزایایی مکان فعلی است .
افتتاح دو نمایشگاه و کارخانه جات در استانهای دیگر و در عوض تعطیلی اماکن تولیدی استان بیشتر قابل تامل است بیائید بخشی و نگاه کوتا نداشته باشیم و فرصت ها را به بهانه این شهر و آن شهر نسوزانیم - دست در دست هم دهیم به مهر .....
+ 18 شهريور 1386
با سلام
تشکر از نماینده مجلس خبرگان و امام جمعه قائم شهرو درخواست مساعدت و جدیت از استاندار و مسئولین محترم ذیربط در تغییر مدیریت معتقد و دلسوز استان بدون گرایش های منفی و رفع مشکلات با لحاظ صرف و صلاح مردم استان و توجه به دسترسی اسان و رونق تولید و تجارت در این مرز و بوم با تقویت مکان فعلی
نا شناس 18 شهريور 1386
خدا پدر آقای معلمی را بیامرزد که به فکر قائم شهر و مردمش است.
آقای استاندار هم بهتر است کمتر بازی بخورد و ناخوداگاه بدنبال صاف کردن جاده برای دزدان بیت المال
نا شناس 18 شهريور 1386
خدا پدر آقای معلمی را بیامرزد که به فکر قائم شهر و مردمش است.
آقای استاندار هم بهتر است کمتر بازی بخورد و ناخوداگاه بدنبال صاف کردن جاده برای دزدان بیت المال نباشد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.162 seconds.